26 grudnia 2014 - pl

Słodycze reklamowe promocją cukierni

Słodycze reklamowe

Słodycze reklamowe

W dzisiejszych czasach wszystkie niemalże branże przeżywają okres intensywnego nasilenia konkurencji. W każdej branży pojawia się coraz więcej firm, przez co wszystkie (te istniejące i te nowo powstałe) są zmuszone „walczyć o klienta” – tzn. prowadzić zorganizowane działania o charakterze marketingowym. W przypadku cukierni najlepszym pomysłem jest dystrybucja – emisja – gadżetów reklamowych nawiązujących do ich specjalizacji, tzn. przede wszystkim wyrobów spożywczych, w tym słodkich. Jak może wyglądać to w praktyce?

Słodycze reklamowe są bardzo lubiane w społeczeństwie, dlatego ich produkcja i dystrybucja zawsze powinna przyczyniać się do wzrostu popularności danej cukierni w regionie czy mieście. Ich produkcja powinna być dokładnie zaplanowana; należy przemyśleć zarówno ilość, zasięg ich dystrybucji, jak również dokładny projekt grafiki opakowania oraz smaku danego produktu słodkiego.

Słodycze reklamowe mogą być bowiem przeróżne. Aby spełniały prawidłowo swoją rolę, ich opakowania powinny nosić nadrukowane logo danej cukierni, ewentualnie inny motyw graficzny nawiązujący do usług tej cukierni lub do usług cukierniczych w ogóle. Można tu wymienić rysunek lub zdjęcie cukierka lub czekoladki, ewentualnie innych wyrobów kojarzonych z cukierniami. Treść nadruku może być także wyrażona słownie. Hasło reklamowe czy zdanie promujące cukiernictwo lub konkretną cukiernię zawsze powinno mieć pozytywny wpływ na wybory klientów.

Słodycze reklamowe mogą być rozdawane na terenie cukierni, dołączane np. do zakupów poczynionych przez danego klienta. W innym przypadku można je także rozdawać poza cukiernią, np. w miejscach ruchliwych, uczęszczanych przez dużą liczbę ludzi, w tym dzieci, które, jak wiadomo, lubią słodycze najbardziej. Można też opakowania tych słodyczy przygotować tak, aby były szczególnie atrakcyjne dla dzieci. Jako przykład podać można opakowanie z wizerunkiem postaci z kreskówki. Większości dzieci takie opakowanie słodyczy powinno się spodobać, co wpłynie na wzrost sprzedaży w danej cukierni.

Gadżety reklamowe słodycze reklamowe / słodycze reklamowe biznes / słodycze reklamowe czekoladki firmowe /