26 kwietnia 2019 - pl
Lizaki reklamowe z pianek
Szukając słodkości reklamowych, które na długi czas zapadną w pamięci klientów, warto rozważyć zakup lizaków. To produkty niedrogie, lecz niezwykle skuteczne. Trudno się temu dziwić – większości z nas kojarzą się one z czasami dzieciństwa. Do wyboru mamy lizaki okrągłe, owalne, kwadratowe, prostokątne czy o fantazyjnych kształtach takich, jak serduszko czy kwiatek. Mogą mieć one rozmaite smaki: cytrynowe, pomarańczowe, truskawkowe, wiśniowe czy mleczne. Niezwykle ciekawą alternatywą dla klasycznych lizaków jest ich piankowa wersja. W jaki sposób przyrządza się takie słodkości? Prezentujemy sprawdzony przepis. Jest on na tyle prosty, że z jego wykonaniem poradzą sobie nawet osoby, które dopiero stawiają pierwsze kroki w kuchni.Aby przygotować takie lizaki reklamowe, potrzebne będą następujące składniki: 1 opakowanie pianek typu marshmallows, 100 gram mlecznej czekolady, 100 gram białej czekolady oraz 1 łyżka masła. W roli posypki wystąpić mogą tutaj kolorowe kuleczki czy rozdrobnione orzechy.
W jaki sposób krok po kroku przyrządza się tego typu lizaki reklamowe? W pierwszej kolejności, poszczególne posypki umieszczamy w osobnych miseczkach. Następnie w garnku rozpuszczamy 0,5 łyżki masła i dodajemy mleczną czekoladę. Mieszamy aż do roztopienia i uzyskania jednolitej masy. W identyczny sposób postępujemy z mleczną czekoladą. Pianki typu marshmalow nadziewamy na patyczki i zanurzamy je w czekoladzie, a następnie w wybranej posypce. Nie powinno się obtaczać podstawy – dzięki temu możliwe będzie swobodne pozostawienie lizaków do wyschnięcia. Gotowe słodkości wkładamy do lodówki na około godzinę, aby zastygły.
Tego typu Lizaki reklamowe wykorzystać można na wiele różnych sposobów. Doskonale sprawdzą się one na stoisku na różnego rodzaju wydarzeniach branżowych takich, jak chociażby targi. Umieszczając je w przezroczystym naczyniu, przewiązując kolorowymi wstążkami i owijając przezroczystą folią będziemy mogli mieć pewność, że skutecznie przykują one uwagę potencjalnych klientów, zachęcając ich do bliższego zapoznania się z dostępną ofertą.